שיווק דיגיטלי

img

שיווק דיגיטלי

העולם היום עובר יותר ויותר לשיווק דיגיטלי, הפרסום הישן של שלטי חוצות, מודעות רחוב, ואפי' פרסום בעיתונות הולך ופוחת כל העת, במאמר הבא רצינו לתת לכם סקירה קצרה של 5 סיבות למה עסקים רבים עוברים לשיווק דיגיטלי
ערוצי שיווק מרובים
ערוצי שיווק מרובים
כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו בדיגיטל ישנם ערוצי פרסום רבים מאוד, היכולת שלנו לבחור בכל זמן את הדרך המועדפת עלינו והפלטפורמה המתאימה לנו, גורמת לעסק להיות כל הזמן בעשיה מתמדת ולוקח את העסק כל הזמן לרמה הבאה שלו. בנוסף מתווספים כל הזמן עוד ועוד ערוצי פרסום, לדוגמא: תוכלו לחפש היום ברשת המון אופציות לפרסום באפליקציית המסרים המיידיים 'וואטסאפ' וכך בעוד ועוד אופציות שמתרחבות כל הזמן.
מיקום
מיקום
שאלו פעם יועץ עסקי מה הם שלשת הדברים הכי חשובים לעסק מצליח, הדבר הראשון -הוא ענה- הוא 'מיקום' השני הוא 'מיקום' והשלישי גם הוא 'מיקום', אנו מייחסים חשיבות רבה למיקום העסק שיהיה במקום בולט ומושך את העין, בעידן הדיגיטלי של היום, אנחנו גם יכולים לפרסם ללקוח כאשר הוא נמצא באזור שלנו, מה שגורם לכך שהמיקום שלנו יבלוט לו בעת שהוא באזור, ובנוסף אנחנו יכולים להגיע אליו לתוך המחשב או הסמארטפון כך שהוא מקבל את הכל אצלו ולא צריך לבוא אלינו.
מדידה
מדידה
בעולם הפרסום הישן פרסמנו את העסק בכמה וכמה ערוצים ולא ידענו להצביע מה מביא לנו תוצאות ומה לא, כיום יש לנו את הכלים כמו 'אנליטיקס' של גוגל ועוד מגוון כלים שיודעים לנתח לנו באופן מדוייק איזה קמפיין באיזה פלטפוטרמה הביא לנו את התוצאה הכי טובה וכך אנו יודעים להפנות את תקציב השיווק לשם.
פילוח מדוייק
פילוח מדוייק
כאן אני רוצה להביא לכם דוגמא של לקוח שמוכר קורסים שונים לבעלי עסקים שיחד איתו רצינו להבין מה הכי ידבר ללקוחות שלו, לאחר עבודת מחקר הבנו שיש לו לקוחות שמתעניינים יותר בתחום השיווק וישנם לקוחות שמתעניינים יותר בתחום המכירות, מה שעשינו היה לייצר אסטרטגיית שיווק נפרדת לכל אחד מהקהלים האלו, וכך לגרום שכל אחד יקבל את התוכן שמעניין אותו ולמכור לו את המוצרים שמתאימים עבורו, ולא מוצרים שאין לו עניין בהם כרגע.
שחזור הצלחות
שחזור הצלחות
כפי שדיברנו קודם בעולם הדיגיטל הכל מדיד והכל מתועד, ולכן יש לנו את היכולת לסמן קמפיין שעבד טוב, ולאחר תקופה "להוציא אותו מהמגירה" ולהריץ אותו שוב ולהביא את אותם התוצאות שהבאנו בפעם האחרונה. חשוב להדגיש כי גם כאן אנחנו לא נותנים לקמפיין לרוץ סתם, אלא אנחנו בודקים האם ישנם דברים שהשתנו ומה אפשר לשפר, אבל אנחנו מתחילים ממקום הרבה יותר גבוה ומגיעים כמובן רחוק רחוק.
he_ILHebrew
he_ILHebrew