שיווק בדואר אלקטרוני

אסטרטגיות שיווק בדואר אלקטרוני

שיווק בדוא"ל הוא כלי שנותן לנו אופציה של שימור לקוחות קיימים והוספת לקוחות חדשים, דרך הדוא"ל אנו יכולים למתג את העסק שלנו, ולשמר את העסק בראש של הלקוח בצורה אטרקטיבית.

חוק הספאם מחייב אותנו לקבל את אישור הלקוח בכדי שנוכל לשלוח לו חומרים שיווקים ופרסום לדוא"ל, ולכן חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה נכונה איך לגרום לאנשים להירשם לרשימת התפוצה שלנו.

בשיווק בדוא"ל אנחנו יכולים לפלח את הלקוחות שלנו לפי הגדרות שונות וכך לתת לכל אחד מהם את המענה לכאבים שלו ולצרכים האמיתיים שלו וכך לעלות את אחוזי ההמרה שלנו, בנוסף ישנם מערכות דיוור שנותנות כיום אוטומציות רבות ומתוחכמות, כך למשל נוכל לשלוח סדרת מיילים אוטמטית ללקוח שהשאיר לנו ליד בפייסבוק או נרשם לרשימת התפוצה, מעבר לכך לקוח שכבר רשום לרשימת התפוצה שלנו, נוכל לשלוח לו מייל באופן אוטומטי אם הוא נכנס לחנות שלנו ברשת ובחר מוצר לעגלת הקניות שלו, ולאחמ"כ החליט לא לקנות את המוצר ונטש את העגלה.
img
נפרט כאן 3 אסטרטגיות מובילות לשימוש בדוא"ל שכדאי לכם להכיר

שיווק ישיר

  • הוא שליחה של מסר שיווקי ישיר, שיגרום ללקוח לקנות את המוצר ו/או השירות שלכם עכשיו, לדגו': sale  על ממוצרים מסויימים, פרסום ממוקד ללקוחות שהתעניינו בעבר במוצר מסויים, הודעה על מוצר חדש שהגיע למלאי, ועוד דוגמאות רבות אחרות בהתאמה לכל עסק.

שימור לקוחות

  • כאן אנחנו נשלח ללקוח בדרך כלל מיילים עם תוכן שרלוונטי עבורו, כשהמטרה היא שכשהלקוח יגיע בסופו של דבר לרגע שהוא ירצה לקנות את המוצר הוא יזכור אותנו ויבוא לקנות את המוצר אצלינו.

שיתופי פעולה

  • לא תמיד אנחנו נרצה לשלוח לבד את המידע עלינו, לפעמים נרצה לפנות דווקא למדוורים אחרים שגם ללקוחות שלהם רלוונטי המוצר או השירות שאנחנו מציעים ונבקש מהם לדוור לרשימה שלהם ולספר להם עלינו תמורת עמלה מסויימת או דיוור שלנו עליהם לרשימה שלנו.

ספר לנו על הפרוייקט שלך

אם אתה חושב שגם אצלך בעסק ניתן להגדיל מכירות דרך שיווק בדוא"ל, אל תהסס, פנה אלינו עוד היום.
he_ILHebrew
he_ILHebrew